Dette er oss

ACCEL har en rekke prinsipper som alltid gjelder for alt arbeidet vi gjør og skal gjøre. Vi har et stort hårete mål, og vi har definert både strategier og måltall. Men det viktigste er våre prinsipper, verdier og vår atferd. Denne håndboken gir alle innsikt i hvordan vi vi ønsker å ha det i ACCEL. Gi gjerne innspill eller ta kontakt om det er noe du lurer på.

HOOMAN.

 

Vi er ikke datamaskiner eller Wikipedia. Vi er mennesker som har med andre mennesker. Vi snakker et språk som alle forstår. Vi bruker ikke 3BF’er (trebokstavsforkortelser), Vi tror at de som er best i det de jobber er de som også kan forklare det på godt norsk. Er du i stuss om det du skal si er forståelig, så ta bestemor-testen. Vi skal alltid prøve å bruke norske ord!

blue.jpg

Front.

 

Vi er i front av det som skrives, forskes, snakkes, diskuteres når det gjelder faget vårt. Vi er alltid oppdatert på det beste metodene og verktøyene innen strategi og innovasjon. Vi skal alltid være åpen til å teste nye ting, for selv erfare om det er nyttig eller ikke. Det er lov å teste nye verktøy og maler. Vi skal ikke bare lese om nye ting, vi skal teste det!

green.jpg

Folkene.

 

Vi er åpen for nye ting, nye prosjekter, nye folk, nye utfordringer, nye metoder, nye muligheter! Spør noen oss om noen andre så er vår integritet viktigst. Vi baksnakker ingen. Vi er ærlig. Vi svarer når vi bli spurt.

ACCEL finner alltid rett person til rett prosjekt. Vi har ikke ansatte eller konkurrenter. Vi jobber med de personer og selskaper som sammen med oss gir kundeverdi. Vi samarbeider med de aller fleste!

lilla.jpg

Data.

 

Vi respekterer personvern og privatliv. Vi bruker alltid åpne standarder og vi er ikke så spesiell at vi trenger noe laget kun for oss. Vi deler kunnskap og egne maler. Vi har ikke noe å skjule og spiller alltid med åpne kort. Vår bærbar og mobiltelefon er våre arbeidsverktøy, og de skal alltid virke og være oppdatert.

orange.jpg

Kunder.

 

Kundene våre er viktig. Vi skal ha kunder som utfordrer oss, gir oss faglig og menneskerlig verdi, og som ønsker å vokse. Vi skal ha kunder som er nystartet og god etablert. Vi liker små selskaper like godt som de store. Vi holder kunnskap om våre kunder for oss selv. Men erfaring med basis i å jobbe med mange kunder, med ulike utfordringer og størrelser er vår største verdi. Den erfaringen skal vi dele.   

red.jpg

Rakett.

 

Vi skal til månen. Vi skal akselerere. Vi skal ha fart og kvalitet. Vi skal være ideastronauter. Vi er ACCEL, og vi skal rocke!

grey.jpg